التخطي إلى المحتوى الرئيسي

انا وماما 🔥 الجزء الاول - قصص سكس محارم

 



ازيكو ، طبعا الي حصلي ده والي انا عايش فيه لحد دلوقتى حاجة متتصدقش اصلا انا نفسي مش مستوعب ده لحد دلوقتي ، بصحي من النوم اقول ياريته كان حلم

انا وليد عندي 25 سنه عايش مع أمي واختي بعد ما ابويا مات انا الي بصرف عليهم وشغال في مطعم كبير في اسكندرية

وانا وامي واختي ساكنين في شقه في منطقة شعبية شويا الشقه عباره عن اوضتين امي واختي في اوضه علي سرير وانا في اوضه التانيه علي سرير لوحدي

امي ست طيبه خالص ومش كبيره اوي يعني هي متجوزه وهي صغيره هي دلوقتي عندها 40 سنه واختي اصغر مني بسنتين عندها 23 سنه
اختي مخلصه دراسه وقاعده بالشهادة بتاعتها بتدور علي شغل كل يوم وزي منت عارف يا صديقي صعب بنت تلاقي شغل مناسب ليها ومحترم الايام دي

من ساعه ما كبرت ونقلنا المكان الي احنا عايشن فيه دلوقتي وانا معنديش صحاب كل حياتي من الشغل للبيت يا شغال يا قاعد مع امي واختي
كان عندي ساعه ما نقلنا 19 سنه وطبعا واحد في السن ده الشهوه عنده بتكون زايده عن حدها وبحكم ان مفيش بنات اعرفها ولا حتي كان معايا تلفون اتفرج علي سـ گ سـ
مكنش في غير اني ابص علي امي واختي الي في الوقت ده كان عندها 17 سنه يعني جسمها بدا يكبر وبدأت تبقي جامده من الآخر

انا اصلا مكنتش اعرف ان في حاجه اسمها جـ نـ س المحارم وكنت فاكر ان محدش بيعمل كده غيري

أول مره بصيت فيها علي جسمهم كنت يوم الاربع وكنت راجع من الشغل ع الساعه 5 المغرب كده اليوم ده اختي كانت لسه بره في دروس 2 ثانوي

اول ما دخلت لقيت ماما نايمه ع الكنبه في الصاله وكانت لابسه عبايه نص كم وقصيره خالص لحد الركبه وهي طبيعي مش بتلبس حاجة تحت الهدوم وهي في البيت

كانت نايمه علي بطنها والعبايه كانت مرفوعه لفوق لحد فلقتين طـ ظها كان باين نصهم كده

اول ما شفتهم اتسمرت مكاني مش عارف اعمل ايه ولا عارف اتحرك وز ـ بي بدأ يقف وانا مركز في طـ ظها البيضه الي باين اكتر من نصها قدامي

مقدرش اتحكم في نفسي جيت منزل البنطلون وواقف قدام الكنبه وطلعت زـ بي وفضلت العب فيه وانا باصص علي طـ يظ امي ومحستش بنفسي الا وانا بقرب منها وبحشر صباعي الي في النص في قلب طيـ ظها وفضلت بسرعه ادخل صباعي واخرجه وز ـ بي بدا ينطر عليها وهي قامت مره واحده لقت صباعي في خرم طيـ ظها اتعدلت بسرعه وقعدت تصوت وتقولي يااالهوي انت بتعمل ايه وتلطم علي وشها وتعيط

ساعتها انا جريت ع الاوضه وقفلت علي نفسي واترميت ع السرير وانا حاسس احساس اول مره احسه واول مره انزل بالكمية دي وعلي ايه علي طـ يظ امي

فضلت في الأوضه لحد الساعه 11 ونص افكر يا ترري امي هتعمل معايا ايه يا تري قالت لأختي ولا لا
لحد ما لقيت الباب بيخبط واختي بتقولي تعاله عشان تتعشي

قررت اني اطلع واوجه امي والي يحصل يحصل بقي مهو انا مش ب ايدي لما اخش الاقي الطـ يظ الملبن دي فوشي اكيد مش هسيبها يعني وانا شاب في سن بلوغ

طلعت لقيت ماما واختي قاعدين بياكلو قلت ادخل اتكلم ولا كان في حاجة حصلت

دخلت وانا بتكلم بهزار كده وبقول ،، كده برضه تاكلو من غيري

ردت اختي وقالت .. يعني هو انت كنت هتستني يعني وبعدين اكل اهو يا اخويا محدش لمسه

وببص علي امي لقيتها كل شويه تبص عليا تلاقيني باصص تبعد وشها ، عرفت انها مقدره الي حصل بس مكسوفه تتكلم معايا فيه من نظراتها حسيت فيها طيبه الام الي عمرها نا تضر ابنها وفي نفس الوقت حسيت ان نظرتها ليا اختلفت
قلت بعد ما نخلص والبت اختي تخش الاوضه هبقي اكلمها واتأسفلها .
خلصنا اكل واختي لمت الاطباق ودخلت غسلتهم وقالت انا هخش انام
امي كانت قاعده ع الكنبه وانا كنت قاعد ع الكرسي استجمعت قوتي وقمت قعدت جنبها وهي بتبص عليا بتقولي انت عايز ايه مني

مسكت ايدها ووطيت عليها بوستها وبينت اني زعلان وقلتلها انا اسف يا امي حقك عليا انا مش عارف عملت كده ازاي انا اول ما شفتك عريانه مقدرتش اقاوم ولقيت نفسي بقلع البنطلون وبحط ايدي عليكي

امي ساعتها حست انها برضه غلطانه عشان لو مكنتش شفتها بالشكل ده مكنتش عملت كده
حطت أيدها علي راسي وقالتلي انا مش زعلانه منك انت كبرت يا وليد وانا كان لازم اخد بالي معلش يا حبيبي انا اسفه

وليد بص في عينها وقالها ولا يهمك يا ماما واوعدك الي حصل ده مش هيتكرر تاني الا بقي لو انتي ورتيني الي شفته ده تاني وضحكت وهي ضحكت معايا

وقالت .. لا لا انا مش هوريك المره دي عدت علي خير معرفش المره الجايه ممكن تعمل ايه

وليد .. هعمل ايه يعني هاكلك حته حته مهو مش طبيعي حد يشوف الملبن ده ويسيبه

امي .. بطل بقي يا واد وخش يلا نام عندك شغل الصبح

دخلت نمت فعلا لان الوقت كان اتاخر وانا بروح شغلي الساعه 7 وامي دخلت هي كمان الاوضه

تاني يوم الصبح

صحيت لقيت امي محضره فطار ليا واختي كانت نايمه لسه ودخلت الاوضه وقالتلي خد يا حبيبي افطر قبل ما تنزل ولقيتها بتقعد براحه وتقوم وهي بتتوجع كده
سالتها مالك قالتلي مفيش قعد اكرر عليها السؤال واقولها شكلك تعبانه في ايه بس اي الي واجعك

لقيتها بتقولي اصل انت اتغبيت امبارح بصباعك يا شقي

اتكسفت وقعدت اتاسف واقولها وانا جاي من الشغل هجيبلك مرهم وحضنتها وقلتلها انا اسف

رحت الشغل وخلصت ع الساعه 4 وطلعت وقبل ما اروح دخلت صيدله ما بقتش عارف اقول للدكتور ايه فكررت اني اقوله ان مراتي فتحت طيـ ظها بتوجعها واول ما قلتله كده قالي متتكسفش في ناس كتير كده
وقالي بص مدام انت بتحب تمارس مع مراتك العلاقه من ورا فا لازم تدهن ع العضو بتاعك المرهم ده مرتين في اسبوعين وبعد كده خلاص هيبقي عادي وتقدر تمارس معاها براحتك من غير مرهم

انا خدت المراهم ومبقتش عارف اقول لامي ايه واول ما روحت مكنتش اختي لسه جت برضه ودخلت قلتلها انا جيبت المرهم بس في مشكله م عارف احلها ازاي

قالت خير في ايه بس
قلتلها علي الي قاله الدكتر قي الصيدليه وهي طبعا موافقتش وقالت هاته انا هدهنه أنا

قلتلها يا ماما كده متتعبيش نفسك مش هيجب نتيجه

لقيتها بتبص للمرهم وبتفكر وقالتلي طيب انا هوافق لان الوجع بيزيد هو قالك كام مره

قلتلها مرتين الاسبوع ده وبعد كده خلاص م هيبقي في وجع

فضلت متردده شويه وبعدين قالتلي طيب يلا نروح اوضتك عشان لو اختك جت متفكرش حاجة

ودخلنا الاوضه وقفلت من جوا وامي قالتلي يلا بسرعه عشان اختك زمانها جايه ونامت علي السرير علي بطنها ورفعت العبايه لفوق وبانت قدامي طـ ظها الكبيره الملبن وفتحت الفلقتين عن بعض وبان قدامي خرمها الاحمر الضيق

وقالتلي براحه وانت بدخله انا اول مره اعمل كده

وانا قلعت البنطلون وطلعت جنبها ع السرير ودهنت زـ بي كله لاخره وهي بتبص عليه وتقولي ولا اوعي تدخله كله دا كبير اوي يخربيتك

حطيت زـ بي علي اول خرمها وفضلت اضغط سنه سنه لحد كا راسه اتزحلقت جوا وهي بتصوت وتقول ااااه براحه يا وليد ااااه وانا بسمع صوتها واسخن اكتر وافضل انزل بجسمي لحد ما زـ بي استقر جواها ونمت فوقها وهي بتقولي يخرييتك دخلته كلها اااااه فشختني وفضلت انزل واطلع انزل واطلع وهي تسرخ ونسينا ان إحنا بنعمل كده عشان المرهم اصلا وفضلت انيـ ك فيها وهي تصوت وتقولي دخله اااااه افشخني من زمان وانا مبتنـ اكش ااه

لحد ما سبته جوا لاخره ونمت فوقها وبدات انزل في خرم طيـ ظها وانا بقول ااااه علي اخري وهي كما مكنتش قادره وفضلت فوقها شويه وطلعت زـ بي ونمت جنبها وهي بتبصلي بعين واحده وهي لسه علي بطنها وبتقولي

عاجبك كده اهو معرفتش تتحكم في نفسك ونسيت اننا بنحط مرهم

وليد .. طب محنا حطينا مرهم اهو وزي الدكتور ما قال
بصتلي كده وضحكت وقالت .. يعني الدكتور قالك افشخ امك ونزل جوا طيـ ظها وضحكت وانا ضحكت

وكل ده واختي كانت واقفه ورا الباب وسامعه كل حاجه من ساعه ما كنت بدهن زـ بي ، هنعرف الباقي في الجزء التاني ....

لو عجبكم الجزء الاول استنوا الجزء التاني فيه اثارة اكتر ..

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ابني ناك طيزي بقوة و مزق ثيابي و هو هائج وساخن - قصص سكس محارم

  كانت مغامرة حارة جدا حين ابني ناك طيزي في ذلك اليوم و اعترف اني انا المخطئة لانني كنت دائما اراه كانه ما زال صغيرا رغم انه فاق العشرين و اتحرك امامه بملابس احيانا شفافة و بلا ثياب داخلية و كم من مرة لاحظت ان زبه واقف لكني لم اكن اتوقع انه سيهيج علي في يوم من الايام . كان الامر عادي في الاول لكن ابني فجاة تحول الى ضخص اخر حيث جاء مني خلفي و امسكني من حوضي والصق زبه على مؤخرتي بطريقة لم يعتد على القيام بها من قبل و انا شعرت بمتعة جميلة لكنه فجاة هاج و تحول الى شخص عنيف و راح يمزق لي الفستان بقوة و وجدت نفسي عارية امام ابني و هو كالمجنون ثم اخرج زبه و رايت امامي زب جميلو و غريب و لم ارى في حياتي زب بذلك الجمال و ابني ناك طيزي و اجبرني على مص زبه و لحسه و ابدعت انا في المص و اللحس و ادخلت كل زبه في فمي للخصيتين و لحست له بحرارة كبيرة . ثم سحب ابني زبه و طلب مني ان اقوم و هو يشتمني و يصرخ و كان جد مستعجل و يمسك زبه و لما وقفت فتحت له الساقين و راح يحاول وضع زبه بين شفراتي كسي حتى يدخله و لما لم يقدر على ادخال زبه بتلك الطريقة مددني على الارض و ركب فوقي ادخل زبه في كسي لكن ابني ناك طيز بعد

أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي أثناء النوم قصص محارم أمهات نار - قصص سكس

  أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي أثناء النوم قصص محارم أمهات نار اسمي انيس ساحكي لكم عن تجاربي الجنسية التي بدأت عندما كانت أمي تحك طيزها الكبيرة في زبي وحدث ماحدث، أنا اعيش انا وامي التي ربتني في بيت صغير جدا عبارة عن غرفة واحدة وامامها شرفة ضيقة مع مطبخ وحمام فقط. وهذا نظرا لسوء احوالنا. وابي متوفي منذ سنواتو كنت اشعر بشئ غريب في تصرفات امي تجاهي منذ ان بلغت وعرفت معنى النيك …و كنت اتساءلدائما في نفسي عن هذه التصرفات الملحوظة والغريبة …و كنت احيانا اصحو من نومي بمنتصف الليل لاجد امي قد اضاءت مصباح الغرفة ووقفت بجواري تنظر الي بنظرات مغرية. وانا كنت اخجل منها لان زبي في اغلب الاحيان يكون منتصبا بقوة وعندما تلاحظ امي انني صحوت من نومي تتظاهر انها اتت كي تغطيني وتمسك اللحاف وتلف على جسمي … اتخذت قرار في نفسي بعدهاو هو ان اظل صاحيا ومنتبها طوال الليل واتظاهر اني نائم وتعمد اللعب بزبي حتى انتصب …و ذات ليلة ساخنة من ليالي الصيف الحار وبمنتصف الليل جاءت امي وكانت ترتدي قميص نوم خفيفا جدا وشفافا ويكشف بزازها وحلماتها بوضوح واضاءت النور ووقفت بجوار فراشي حيث كنت انام على فرشة على الارض اما الشر

ابني يتحرش بطيزي وانا في حضنه قصص محارم امهات جديدة

ابني يتحرش بطيزي وانا في حضنه قصص محارم امهات جديدة اسمي رشا وأنا أم لثلاثة أطفال. أنا ربة منزل عادية وأنتمي إلى الطبقة المتوسطة. زوجي يعمل في مدرسة حكومية. رغم أنني متعلمة تمامًا إلا أنني اضطررت إلى البقاء في المنزل لرعاية أطفالي. لدي ابنتان جميلتان وابن وسيم. ابني هو الأخ الأكبر. لقد ولدته عندما كان عمري 21 عامًا والآن أبلغ من العمر 38 عامًا فقط. أنا أحب عائلتي جدًا ونحن أسرة سعيدة، الجزء الغريب في قصتي هو أن والد ابنتي الصغرى هو في الحقيقة ابني. لقد ارتكب خطأ كبير معي ثم حملت بسببه. صدق أو لا تصدق لكن الآن أعيش مع ابني كزوج وزوجة. لمعرفة كيف حدث ذلك اقرأ قصتي. بما أن زوجي كان موظفًا حكوميًا فقد كان عليه الذهاب في رحلات خارجية أغلب الوقت. في هذا الوقت كان ابني يدرس في المدرسة ولكن بعد ذلك دعوناه لرعاية المنزل في غياب والده. عندما كان عمره 18 عامًا قد اجتاز صفه بعلامات جيدة جدًا وقررنا إقامة حفلة في المنزل. قضينا وقتًا رائعًا وغادر جميع الضيوف في الحادية عشرة ليلًا. ساعدني ابني رامز في تنظيف المنزل مع ابنتي شيرين البالغة من العمر 14 عامًا. سرعان ما رتبنا كل شيء بدقة ثم قالت شيرين إنها